Wednesday, January 25, 2006

oleks nagu


Oleks nagu isu .. millegi järele.
No ma veel ei tea, mille. Aga see on teada, et see miski peab olema midagi head.
Mõni nämm asi.
Või noh .. aa Miinat tahaks näha. Ouou näen kaa.
Et sis saaks vinguda ja hädaldada kasside pärast, kes külmas kuuris elavad ta maja taga. Ja ta võiks mulle mõne pildi joonistada. kmkmk. oleks nagu vihje või midagi.
OUK. Põhiteema oleks ikkagi, et isu on.

Veider oli, et mõningad meessoost isikud märkasid, kui ajaloo õpetajal polnud silmad värvitud. Samas, kui mõni teine ei saa aru, miks mõnedel peibidel näo- ja kätenaha toon nii erineva tumedusega on.
Üllatusi igaks päevaks.

2 comments:

Miina said...

Ma olen tahetud (.

sellegipoolest ma ükskord joonistan sulle midagi . ja ükskord ma isegi maalin midagi eeeeriti lahedat ja suurt ja võibolla isegi maalide komplekti ah ah ah ?

helleka said...

Ja see toobki värskust ajaloo tundidesse. Siit võiks selline uus õpetamismeetod kujuneda. Et kui õpilased enam üldse ei viitsi kuulata ja tähele panna siis tuleb õpetajal midagi drastilist teha. Näiteks jätta silmad värvimata. Võib ka vastupidi - see, kes muidu ei värvi teeb sellised paksud mustad ringid silmade ümber. Ja õpilaste tähelepanu õpetajale on garanteeritud. Vähemalt senikaua kuni nad sellega jälle ära harjuvad, aga pole hullu, sest siis algab kõik jälle otsast peale.