Monday, February 27, 2006

Kas Sina võid olla sotsiaalselt toores?


















Täna anti meile perekonnaõpetuses jällegi ülipõnev ülesanne. Nimelt oli selleks koostada küsimustik, mis selgitaks välja vastaja sotsiaalse küpsuse taseme. Ehk siis kas ta on sotsiaalselt väga küps, sotsiaalselt keskmiselt küps või sotsiaalselt väga toores. Igatahes oli Mega-Marini ja minu lõpptulemuseks niivõrd lollikindel ja mitmekesine küpsetustest, et me kaalume juba tõsiselt selle müümist mõnele naistekale, kus see kindlasti vastu võetakse kolmekordsete hurraa-hüüete ja korduvate ovatsioonidega imedieetide ja trenninäpunäidete kõrval. Schibipipibibililllemillemallimullimille igatahes kadestas meie üliproduktiivset koostööd ning oli lausa valmis meie poole üle tulema. Seegi on juba näitaja.
Aga vahepeal juhtus ka midagi ballilist, mis osutus lõppkokkuvõttes üsnagi lõbusaks. Ifi igavesti särtsakas vastu mikrofoni surutud hääl ning Rock Hotel'i mürtsuv vanainimeste-muusika ei jätnud vaesele pööblile muud võimalust, kui elu eest tantsu vihtuda. Ja inimesed oli veidrad .. või ehk siis teistmoodi oma ballilisuses.
Onju, mu lugupeetud lugeja(d) (ehk siis lausa kaks tükki, kellest 50%-le on see lõik adresseeritud) on lausa vastuvõetamatu kurjus, kui inimene saadab oma elupäevad mööda vegeteerides, ärgates vaid selleks ja siis, kui tal on tõenäoline võimalus kedagi näpistada või nügida. Ja see saab tema päevas-üks-ainus-(kuri)-naer põhjuseks. Igatahes on mul ülim au sellist õelat kolli tunda ning tema näpistamistungi objektiks olla.
Ja see, et ma olen ise kole kade inimene, avaldus jällegi, kui ma kurjalt urisedes reageerin mõningate sugulas-olendite unenäo meenutuste peale. Ei no, ma tunnen su üle tõesti siirast headmeelt, usu. Ma ise ei suuda ka oma õnne uskuda, et mu imetabane ajuollus nii meeldivalt minu lahedaid unenägusid ei jäädvusta.
Nüüd üritame aga võimalikult hästi nautida seda järgmise-nädalaga-võrreldes-ideaalset-nädalat.

14 comments:

Anonymous said...

Ma poleks elu sees valmis tegema midagi rohkem kui teie testi. Saad aru, see oli andekuse tipp, milleni ma üritasin ka meie 'võistkonna' viia, aga ei tea, ei hooli eriti. Kuid meeskonnatöö ja demokraatia võit kaheteistkümnendas bees? Minu arust kindlasti.. roheliste keskerakonnakohukeste massiga rünnak.

helleka said...

Meie ülidemokraatlik meeskond tegi ülimalt (loe: mitte eriti) andeks testi, võrreldes sellega, mis me saavutasime eelmisel tunnil kuulates üht teadagi totalitaarset valitsejat. Jõudsime lausa tasemeni
b)eiteaeihuvita,
selle asemel, et panna
a)kindlasti
b)mitte eriti
c)ei.
Kuigi tegelik progress annab tõesti soovida.
A ja sina ära midagi siin hädalda, mõtle, kui mu elu koosneks ainult esmaspäevadest. Aga kui nüüd arvutada...oeh, ok, sellest kirjtuan oma järgmises blogis

Anonymous said...

Eriti andekas küsimus koos vastusevariantidega oli loomulikult:
Kui kohtad probleemi, siis kuidas sellega objektiivselt hakkama saad, stiilis..
a) Saan hästi hakkama, objektiivselt.
b) Saan hakkama keskmiselt objektiivselt.
c) No üldse pole objektiivsust, ei saa hakkama.

Täiesti lõpp, kui irooniliselt naljakas.. meie rühma suhtes, koomika!

PS: Asutan töps-marini fännklubi testide moodustamse alal, te olete parimad!

Anonymous said...

Mmuah.

Anonymous said...

Perfekt!

Anonymous said...

Ma olen sotsiaalselt küps diivanikartul, kui ma seda tahan, ja just seda ma tahan.

Anonymous said...

Olen alati tahtnud.

Anonymous said...

.. ja tõenäoliselt jään tahtma igavesest ajast igavesti + veel paar aastat.

Anonymous said...

Kuigi, mine Sa neid mu tahtmisi tea..

Anonymous said...

Iroonitsemine (ironiseerimine) lõpetada.. now!

Anonymous said...

Saa terveks, tule meiega KUMUsse!

Töps said...

saa ise terveks..ja tule laagrisse

Anonymous said...

mmmm...töpsu-marini fännklubi testide koostamise alal...kõlab ju päris lahedalt :P Aga kahjuks ei hinda meie suurt andekust mrs.vendelin...või noh kui kahju sellest ikka on...

Töps said...

tõenäoliselt pole tema õnnetu hing õnnistatud sellise sügavalt loomingulise ilmavaatega, nagu see meile osaks on saanud.
lollikindlus on popp.