Thursday, December 28, 2006

Dussssst!

Season. Glósóli. A taste of Chocolate on everything. Det är allt. Jag.

Tunne on selline, nagu üritaks keegi mulle öelda midagi. Arenda oma rootsit vms. Sest kust mujalt need vihjed tulevad. Isegi kõrgemad jõud saatsid oma J.tunnistajad külla, kes lahkusid nagu päkapikud, kärata, järele jäid vaid vaevaltaimatavad porised saapajäljed. Vanasa ei usu enam neisse. Suureks kasvanud teine. See-eest meie teame nüüd, mida J. teeb kolmapäeviti.
Ahto, kuule, kallis laps. Too mu plaat tagasi. Igatsen juba. 'Cause lets talk about dusssst. Vahepeal peab leppima tsikifilmidega, kus on lausa kohustuslik vein-juust-jäätisekokteil kajavate õhkamistega. Ööök. (Ja sellega ei mõtle ma midagi halba) A girl just needs some irony from time-to-time.
Tegelikult oli Tlna-maal lahe, sest seal on tuuline. Ja bussides võib surfata ja teha tuju heaks kurjadel vanainimestel ja tädil, kes ilmselgelt armastab surinaga jooke. Ja bussijuht on parimatest Texas-chainsaw-murderer filmidest oma koriseva sosinaga: "Pirita tee". Ja tormata Olde-Hansasse ja nõuda valjult näha kappi, kus moosekandid peal on. Ja joosta võidu mööda munakive, palun vabandust, kallid pahkluud. Ei noh, Oskar on tore.

Aga järjekordselt polnud mul midagi olulist öelda. Nii et leppige lihtsalt sellega ja ärge kunagi üritage mu mölast mingit tähelepanuväärset tarkust välja võluda. Hau.

No comments: