Friday, December 15, 2006

Pole nagu normaalne vm


Hmm, põnev. Nii idee poolest 15. dets ja juba/ikka saab soojas paduvihmas liguneda. Nagu mis mõttes (säh Priit). Aga no, seda teavad kõik. Üldse, naljakas, praegu peaks olema aasta kiireim aeg, aga blogid uuenevad müstilise tempoga. Murphy möllab jällegi.

Ja kullakallid Mega ja Hüper. Turbo räägib teiega: Me oleme lollakad. (kes tahes veendub, kui on umbes pooltuhat pilti läbi vaadanud + videod) Lisagem paar stiilinäidet meie arvukast varamust siia.

Ma olen päris rõõmus nüüd selle üle, kuhu ma sattunud olen. Meie majas on parimad osakonnad, kus inimesed on tõesti nunnud .. Jou, tulge meile, vaatame Boratit! Oolrait.

7 comments:

helleka said...

Kukuskus peaks meie imetegusid näha saama? Ma ei leia. Ja ise oled lollakas ää.

Töps said...

Vaata nüüd veel kord ja hoolega. On selline kiri: "siia" ja sellel on joon all. Helehalli värvi. Vaata, vaata.

helleka said...

Häh, leidsin, aga see "siia" on muide nähtamatu. Päriselt ka. Ma lihtsalt kobasin seal ja siis see ilmus. Ise oled helehall.

Töps said...

See on järjekordselt su totaka arvuti viga. Või noh, need su silmaasjad.

Anonymous said...

kallis Töps, mina lubasin jõuludeks lund, mitte 15. detsembriks.

Töps said...

Mkm. Ega ma seda säh'i ei mõelnud. Nagu mis mõttes säh oli.

Anonymous said...

mul kulus tubli 25min, et välja raalida, mida sa ütelda tahtsid.
tundub, et nohu on hõivanud kõik need 10% minu ajust, mida ma kasutan.