Tuesday, February 13, 2007

Täna oli oranž päev


Nüüd on hea tunne. Paljut on tehtud ja paljut tegemata. Aga kasulik tunne on. Nagu oleks rohkem seda tehtut. Ja täna on hea. Triibulised sääresoojendajad ja kollased käpikud. Ja juba nädal aega mängivad eesti retrod. Kes suudakski neid kuulates mittehea olla? Terve keha on küll niiiiii valus, aga see on ka märk paljutegemisest ergo hea. Nüüd ma kardan ainult neid hetki, kui tuleb peale see halb tunne, mis on mul juba väga kaua. Nii kaua, kui mäletan. Ma olen üritanud seda seletada, aga ma ei teagi, kas see on teistel ka. Tuleb lihtsalt vahetevahel ilma hoiatamata ja ei hooli äraajamisest. Mis see siis on, ei teagi. Halb tunne, kurbus, igatsus, kahetsus, kaotusekartus - kõik koos. Tugev ja kõikehaarav. Sel ajal tundub kõik halb. Ja ära ei lähe, mõtle millest tahad. Juba nii tuttavaks saanud tunne mida ei oska millegagi seostada. Öelge, kas teil on ka nii.

4 comments:

Anonymous said...

JAH! Aga.. me ajame selle tunde ära, kui valite k***erakonna.

Töps said...

:D nonii

helleka said...

Tehtud! Tunne ma mõtlen. Aga vist natuke teistmoodi. Nagu kartus. Aga nüüd pole viimasel ajal ammu olnud. Või noh siis harvemini. Muidu mul tuli just kevadeti eriti tihti mingi vastik asi peale. Õhtuti. Loodetavasti ta ei hakka jälle tihti külastama. Aga ma arvan, et igal ühel on oma isiklik paha tunne, mis vahepeal ründab.

Anonymous said...

on