Sunday, August 05, 2007

Päris naljakas on vahel.

Igast asju võib kohata. Pärnu rannas näiteks. Kaelkirjakuid ja ainult näidavat hilisõhtust stripodroomi. Ja vahepeal võib Bloggeris jällegi mu uskumatult andekalt väljenduvat kunstilist kätt või selle tagajärgi näha saada. Oi, kus ma nüüd tuunisin.. täiega. Tgelt oli seal rannas vist see teema, et tulevad tibinad vaikselt jalutades, jõuavad promenaadi otsa. Mõned tormavad lärmakalt ja absoluutselt mitteväärikalt kahe autokummiga kiige juurde, hakates seal lollakalt kilgates tilbendama (neutraalne vihje: mina, mina!). Teised liigutavad oma jäsemeid siiski rahulikult ja väljapeetult ning suunavad need meremärja liiva peale, et seal mõtlikult silmapiirile vaadata. Siis saabub ka rahmeldava tüübi ajju pisike välgatus, et Oi, meri... (järeldus) rahulik romantika ja endassesüüvimine. Lohistab end siis ka veepiirile ja pilgutab oma mõttetühje silmi suures arusaamatuses. No kurat, varbad saavad märjaks ja mere kohal on pilved niikuinii. Aga kui peab, siis peab, ok.

Aga miks Def Leppardi kahe albumi nimed on Hysteria ja Pyromania? Mingi värk vist. Pour Some Sugar On Me. Seeonhea. Ma nimelt tsekin oma mediapleieri listi, kuhu oli märkamatult mingi 15 giga mussi kogunenud. Mai tea kust. Mina pole teinud. Not. Hih, kui ma laseks tal järjest kõik lood ära mängida, siis jätkuks seda umbes kümneks heamuusika päevaks. Ja ööks.

Ma mõtlesin, et tõmbaks omale ka selle filmi, millest ma mäletan, et ta oli hea. Kohe päris hea. The mating habits of the earthbound human. Hih, ei mäleta sellest palju, aga mäletan, et oli .. hmm. hea siis vist. Vaatasime seda Ahto juures vist. See tuletab meelde, et ma tahaks väga vanasid näha, mõtlen just neid uuemvanasid, noh neid, kes tulid kaks aastat tagasi või noh.. saate aru küll. Igastahes tahaks söömat. Ja no saunast just ka ära ei ütleks, kui kellelgi pakkuda on. Ja ma tean, te tahate tegelikult ka. Onja?

Tööd tehes on nii palju aega mõelda. Mitte midagi asjalikku muidugi, kus te sellega. Acton is the enemy of thought. Aga igasugu imelikke asju alati. Näiteks, kuidas peaks inimene käituma, et mitte olla ebaviisakas, aga end siiski selgelt väljendada? Või miks ei voola vesi voolikust piisavalt kaua, et ma saaks oma tolmused jalad puhtaks pesta? Või miks ei saa mingit töllid tüübid aru, et nad pole üldsegi mitte nii vastupandamatud, kui nad oma paksud higised kolbad autoaknast välja pistavad, midagi kavalate nägudega mölisevad ja arvavad, et sellega on tibinate poolehoid täie kindlusega võidetud? Kurat küll, päeva rikkusid ära. Või miks on vanal, korralikul ja kenal uksel mõned lihtsalt kiuslikud ja pinnulised lauad sees, mida on võimatu värvist vabastada? Või miks täiesti tundmatud nolgid, kes tulid ka vist "ehitama", ise mitte midagi teha taibates, lihtsalt suvast ligi hakkavad ajama? Või miks tahtes kedagi näha samas kardetakse jällenägemist? Või miks on mõned tegevused lihtsalt niiiiiii tüütud? Umbes nii nägi ma aju "Mõttetute mõtete sektsioon" täna välja. Põnev, kas pole. (Ja ega need mõttekad mõtted eriti paremad polegi.)

Homme viin oma pooliku sõrme Verevisse ujuma ja päikest kaema. Kaladele süüa ja väikestele lastele õudust. Muhahaa.


Noh jah.. ma siin niisama .. mõtlikuna..oodates filmi laekumist ja möla ajades, et mõnel järgneval päeval oleks ka naljakas olla.

3 comments:

helleka said...

Ohh jahh, näita mulle kah kahe aasta taguseid vanasid. Too nad kokku kuskilt ja näita.

Anonymous said...

Issand kas su näpp ongi siis pooleks või :O a muidu on huvitav ikka jah? : )

Töps said...

Hjeeeeeeeas!!!