Saturday, January 12, 2008

Mölapidamatus .. kergekujuline .. mitte

Ui.. nüüd sai sessatud, nii et vähe pole. Mitte et ta nüüd läbi oleks sessatud, esmaspäeval ikka jätkame.. aga see on siis ka juba viimane pingutus. Je. Jah, ja see siin kõrval on üks murdosake mu esmaspäevasest hindamisest. Suures plaanis kammib ta ikka suht ära. Eriti veel, kui väga palju tunde magada pole saanud ja seedeorganid on pidanud taluma liitrite kaupa kofeiini/tauriinirikkaid jooke ning hommikust õhtuni saab mingeid jante tehtud.
Eestikeelsest diskost on nii kõrini, sest ainult seda raadiost lastakse. Võib-olla on see haiglane ibaajamine ka osaliselt sellest tingitud, et päev läbi mingit jura kuulanud olen. Üks hala ja ulgumine järgemisi. Fuih. Saage üle.
Jah, ja omadega on nüüd ka kõik isegi enamvähem korras. Mis sest siis, et mõningad on otsustanud mind vältida. Eks ta halb on, aga mis parata, ju nad siis tahavad nii.
Ja pealegi, nüüd on ju hea olla. Saab oma aega ja lugeda ja teha omi asju ja kokata ja inimestega kokku saada ja magada nii kaua, kui tahan ja keset päeva, ehk valgel ajal, kuskile hulkuma minna. Jah, vaheaeg on nummi. Ja hiljem, kui lumi tuleb maha (ta tuleb maha, sest ta peab), veebruaris siis, võtame Otepääl vahetustega külalisi vastu ja siis saab jällegi teha kõiki neid asju, ainult et mitmekesi. Omadega.
Ja veel hiljem, kui mingid totrad valikainete (mida meie valida ei saa?!) nädalad on läbi, saab kuskile kaugele põhja sõita ja seal lund, päikest ja lauatamist nautida.
Nii tore on iga postitus millestki unistada. Asjadest. Ja siis unes neist ja muist edasi unistada. Unenäod on mõmm :)

2 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

helleka said...

Äääm, mul tuli meelde, et ma pidn sulle ju sessi ajal särgi tooma, mis sa mulle ilusaks teed. Nüüd sa räägid, et sul saab sess läbi juba. Jamadus. ...mul tähed arvutiekraanil siplevad praegu. Neil on sellised konksud taga, mis ikka tulevad, kui ma olen 9 tundi arvutist lugenud. Ee...ebaoluline info. Ma lähen magama. Elagu omadega kordasaamine!