Saturday, January 19, 2008

Vat sis kus

Mmm.. eile tuli välja, et tegelikult oleme me Leeboga hoopis kaksikutest poisid. Tea siis, mis juhtus.

Täna sain ma ka huvitavaid asju teada:
Näiteks rikub reostatud linnaõhk meeste spermatosoide. Või no vähemalt hiirtel ta seda teeb. Tänu sellele tekib lausa 60% rohkem geenmutatsioone, võrreldes puhtas õhus genereerunud spermatosoididega. Ja juba pärast kolmenädalast saastaõhus viibimist.
Selline pisiasi ka, et süüfilise tõi Euroopasse Kolumbus ja tema lõbujanuline gäng. Kuigi jah, siiski-siiski, alles siin sai sellest sugulisel teel edasikanduv bakteritüvi.
Siis sain ma veel väga olulist infot selle kohta, et MRSA bakter, mis on väga ravimresistentne, kimbutab San Francisco ja Bostoni homomehi. Siiamaani on mul mulje jäänud, et MRSA on lihasööjabakter. Hmm..oi.

Ai laav saiensnjuus. Niimoodi võib isegi targaks saada. Või no pigem väga ühekülgselt harituks.

(Ei tea, kas ongi normaalne loru olla?)

1 comment:

Anonymous said...

Mina olen, järelikult normaalne.