Saturday, May 27, 2006

Probleemi vältimine


Täna võib isegi midagi lahedat juhtuda, kuigi vihm on nõme. Esiteks sellepärast, et ta üldse eksisteerib täna sellisel kujul ja teiseks sellepärast, et ma just mõrvasin oma sõrme vihma tarbeks katkist vihmavarju putitades. Aga tõenäoliselt õhtu edenedes osutuvad need veel pisitillukesteks probleemikesteks. Tegelikult lubas Minividin mind oma (endise meie) ülistiilse dokumendikoti taskusse toppida ja koos minuga produtseerida uus suurepärane isiklik maailmarekord kiirhääletamises. Väga šeff.
Ja kuigi viimasel ajal on mu aju kaotanud kontakti terve mõistusega seoses sellega, et ma isegi usun tõsimeelselt kõiki ettekäändeid, mis ma leian, et vaid bioloogia studeerimisest pääseda, olen siiski seda trippi väärt, kuna täna möödus küll läbi higi ja pisarate lausa 60 lehekülge eluteadust. Ai ruul. Nõndaks ootame ja vaatame, mis meid ootab mõlemas distantsi otsas. Tegelikult on see vähemalt osaliselt siiski teada.

11 comments:

Anonymous said...

Oo.. sa õpid nii palju, oo.
Edu hääletamas, töps!

helleka said...

Mitu kärbest õnnestus kinni püüda? (Küsimus ajendatud sellest ülimalt kelmikast pildist ja eelkõige just vasakpoolsest isikust.)

Töps said...

hea kade rott oled sa ikka, leebo. sina oled jah ju see: ooo, ma olen nii rõõmus, pole kunagi varem sellises eufoorias olnud (muie). või siis on mokk töllakil iga pildid peal.
sulle siis teadmiseks: kopraonud ei söö kärbseid.

helleka said...

Ei ütleks, et kopraonu. Pigem meenutab kopraonu sinu tavaline krõnksus kõõksumine väikeste piiksatustega. See oleks siis kopraonu siis kui tal on kõhuvalu.

Töps said...

oled sa näinud krõnksus piiksuvat kopraonu. kammoon, me teadsime, mis me teema.
tegelikult valutaks mul koguaeg miski, kui ma puid näriksin.

helleka said...

Samas ei ole ma ju näinud (julgen väita, et sina ka mitte) kõhuvalus kopraonu, järelikult ei tohiks välistada ka seda varianti.
Ja puude närimine..jah, tõenäoliselt. A oli mingi inimene, kes sõi puitu. Mingis saates, kus olid igasugu veidrikud.

Anonymous said...

Hõõõõ.. see hõhõhõ, oligi helleka, see veidrik, sealt saatest, kes sõi puitu ja muud.. tunnista seda, jobu!

Töps said...

just. eeh, oli mingi jobu jah. ma küll ei tea, kesto olla võis. kas sul on ka neli magu, et sa tselluloosi seediksid? ouhh..see on nii põnev.

helleka said...

Aga äkki hoopis need bakterid maos, kes lehmadelgi. Täna lugesin targast bioloogia õpikust.

Töps said...

mõelge, kui targaks nii saaks, kui see kõik nagu meelde jääks, mis me sealt tarkadest raamatutest loeme. uskumatu. siis võidaks kõik kuldvillakud ja miljonimängud nagu niuhti.

Anonymous said...

Ma olen juba kõik nad võitnud.. aga et head homoöstaasi teile!