Wednesday, March 21, 2007

Perpetuum Mobile


Niisiis, algas täna kevad. Ja meie teeme usinalt nädal aega oma shibori'd. Sh pehme sh-ga. Ei noh, nunnu on. Kuigi need niidid ja värviplögad viskavad juba kergelt üle. Ja polegi hullu, varsti saab jälle söega päntajalgasid kritseldada ja paberist varjuteatrit teha.
Mingi hetk tekkis tunne, et me pole just väga normaalsed. Vaevalt saame teada, et kool on see nädal 24/7 lahti ja järgmise päeva hommikused loengud jäävad ära ja no, mis on meie esimene mõte? Heh, pidu. No tore oli, ses mõttes, et see esmaspäev sai kuulsaks 2:D Teine mõõtühik on, et tol õhtul tehtud pilte ei taha ma näha. Üldjuhul võtaks kõik kokku ühe sõnaga: RAMSES!
(paitevei: Sille-kullake-juustuke, ega sa Ramsest ei tunne. Ühekandi inimesed ja nii. Sellise nimega peab ta küll vähemalt kuulus olema. EKA foto1.-s)
Täna lähme pühitseme natuke Pirot sisse. Kui nüüd jah, vihmake ühineda ei taha.
A ja no muidugi, reedel pean ma Liinaliina gängpängiga Pattayasse minema :D Ma usun, et see saab väga lõbus olema. Hih.
Seniks siis , hyvää jouluaa, vms. Õiele, õiele, mõni mees ta'b põiele.

2 comments:

Anonymous said...

Ei tea üldse Ramsest :O mingi jumalus vist.

Töps said...

No ma räägin :D
Ma ei kujuta ette, mis väike titt-Ramseseke küll oma vanematele tegi, et nad teda niiviisi õnnistasid.