Wednesday, June 20, 2007

Nobodys hippie

Mu unenäod näitavad täpselt seda, millest ma päeval mõtlen. Just hommikused uned. Ja mõnikord kerge keeru ja kiiksuga. Ja nad on alati veidrad. Mitte alati halvas mõttes. Silmad jäävad ärgates rõõmsaks.

Ja mõned väikesed asjad teevad niiiiii rõõmsaks. Ja siis ma mõtlen, et kui ma oleks midagi muudmoodi teinud või mingit pisiasja mitte teinud, siis poleks seda rõõmu tulnudki. Samas, see suur rõõm võib lõpuks tühisena tunduda, või ennatlikuna. Aga ma arvan, et kui nii juhtubki, siis vähemalt oli varem see suur rõõm ära ja tegi seest kõik soojaks ja heaks. Ja küll tuleb pärast jälle mõne rõõm. Või lausa mitu.
Aga siiski kardan ma seda rõõmu ära rikkuda. Sest pisiasjad loevad ja kõik on siiski vaid inimesed.


Nobodys Hippie - Kimya Dawson

No comments: