Friday, September 10, 2010

it's not war, just the end of love

tapeet on ennast vist edukalt mulle ära müünud. või vähemalt selle loo puhul. ma endiselt ei tahaks uskuda, et ma otsin sinatorust mingit rihantsi või biontsi. aga eile tundus, et sellise käitumisega olen vist end kuidagi eraldanud teistest omaealistest samasugustest, kes nagu välja tuleb, jälgivad hoolikalt klatši ja uusi tuuli seoses sellega, kes kellega laulab ja kellel on lahe video või outfit. ilmselgelt pole ma üht oma ajuosa sellega veel piisavalt rikastanud. kuigi ega minagi varsti sellest kaugele ei jää, kui kuulates päevad otsa suht sunniviisiliselt uuno raadiot, lähen õhtul koju ja otsin välja loo, mille meeldejääv kidrakäik kummitama jäi. samas tundub praegu, et nii tehes leidsin vist ühe üsna mõnna bändikese, kelle muusika jääb sinna maheda lüürilise poprocki ja intelligentse mahemuusika vahemaile.


tulevikku arvestades peaks vist hakkama harjutama end leidma põnevaid seiku igapäeva pisiasjades. tuleks vist kasuks. teiste närvidele.
eks ma üritan siis siin. ärge pange pahaks.

No comments: