Tuesday, August 29, 2006

Fear the angry banana!


Kui vihaseks võib keegi tavaliselt mitte väga vihase inimese ajada? Uskumatu, eksole. Täna oleks mitu korda müüdimurdjate Buster ära kulunud. Puhtlollus ja lihtsameelsus. Tsiteerides klassikuid ja mitteklassikuid: Te olete loollaakaaaaad!! phphhhffffffh. Aga jah, ma parem muud ei ütle, kes teab, mis minuga juhtuda võib. Ega teiegi ei tea. Täpselt. Kuni juhtub. vot. ***

Ameeriklased on naljakalt nõmedad. Vähemalt need, keda ma tean. Ok, ma ei üldista enam. Siiski, jällegi püha lihtsameelsus ja odav emotsioon "müüb".



***"presidendivalimistsirkus" on seljataga. No loodetavasti.

7 comments:

Anonymous said...

Buster died.
Several times.
Luckily.

Töps said...

That's the point of keeping him.
Taaskasutatav.

Anonymous said...

kuigi ta on ikka jõle mustaks läinud.
ma peseks ta puhtaks.
teeks natuke iluravi.

Anonymous said...

HEIHOPSTI KARLSSON! Mul on täiega lahe, ühikas, laupäeva õhtul, sest vihma sajab, a no mul on vihmavari.

Töps said...

Siis jah, kui sul juba vihmavari on, siis ei saa sinuga küll midagi halba juhtuda, rääkimata siis veel vihmast märjaks saamisest.

Anonymous said...

Jaaaaaajah.. trallallaa noh.

Anonymous said...

täna sai buster otsa.
they crashed the crashtestdummy.
totally.
on discovery channel.