Thursday, May 31, 2007

Hö.

Suht šeff tunne on hetkel. Mõni paar nädalat üldiselt vähe seda uneainest ning praeguse seisuga varsti juba 30 tundi kergelt päris ilma olnud. Möla on meeliülendav. Mulle öeldi, et ma hoian teistel tuju hea. Tea, kas naerdakse siis minu üle või minuga koos. He. Nüüd sai just üks hindamine läbi, mõne tunni pärast hakkab järgmine. Enne üritaks värviköögi põrandal nati magada. Loodan, et ma teiste kursuste hindamisi segama ei hakka sellega. Et siis jah, pärast soolaleivapidu jõuaks veel koju ennast üle pika aja natuke korda seadma ja meedikute ja tekstiiliga Taevaskotta sõita ja seal kergelt paartida. Vast jõuab. Ei ole veel loodetavasti nii koomas tunne.
Mõni teinekord räägin vast midagi veel.

2 comments:

Anonymous said...

Eelmine nädalavahetus sai mul 50 magamata, aga noh, see oli asjade loogiline käik.

Töps said...

Ma sain kah õhtu lõpuks umbes 43 tundi. Rekordit veel ei löönud, aga aega muidugi on.
Väike tagasilöök oli asja juures see, et kus iganes ma silmad korraks kinni panin, võis suht kindel olla, et ma 10seki pärast magan ka. Totralt loll tunne.