Monday, July 16, 2007

Good boy, Daisy!

It's getting you in a lot of trouble, this thinking. I wouldn't do so much of it.

I'm gonna need a proper office. A new one. And you're gonna buy it for me.
What's wrong with this one?
(lifts off the door of the caravan) Oh, nothing, Tommy. It's tip-top. Just I'm not sure about the colour.

Is he aloud to do that?
It's an unlicenced boxing match, not a tickling competition.

You should never underestimate the predictability of stupidity.

Vahepeal on kõik vaikne olnud. Keskmiselt. Kontsert oli hea, välja arvatud see, et lõpus kiskus asi kergelt natsiparaadiks ära. Rahvas neelas kõik isuga alla. Mis see eestlaste kohta ütleb, ma ei taha teada. Ja mis see meie kohta ütleb, kes me vaiksel Toomemäel koleda häälega laulda huilgasime, ei taha ma samuti teada.

Aga Snatch on geniaalne film.
Ja nüüd lähme hoopis ära. Suvitama:)

No comments: